Przestroga przed Telewizją N

Forum poświęcone działalności i ofercie platformy cyfrowej grupy ITI
Awatar użytkownika
Przemek
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 231
Rejestracja: 11 lut 2009, 21:18
Tuner: nBox Turbo
Antena: 60
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 0
Dostał Podziękowań: 0

Przestroga przed Telewizją N

#1

Post autor: Przemek » 14 mar 2010, 15:23

Witajcie.
Ostatnio z braku czasu, rzadko jestem na forum. Dziś z racji niedzieli postanowiłem przestrzec niektórych przed telewizji N.

Nowe promocję, zachęta i niskie ceny, tym kusi Telewizja N. Co się stanie jak już podpiszemy z nimi umowę? Zaczyna się typowo polskie podchodzenie do klienta "płać frajerze".
Opowiem na swoim przykładzie, jak telewizja N dba o klienta.
W listopadzie zachciało mi się włączyć HBO i nFilm, po miesiącu oglądania, w grudni postanowiłem obie opcje wyłączyć. Wyrównanie rachunku przyszło w grudniu na 98 zł. Oczywiście rachunek był wystawiony poprawnie i tyle wpłaciłem im na konto. W styczniu dostaje fakturę na 66 zł z informacją jakobym wpłacić w grudniu tylko 70 zł! (mam oczywiście potwierdzenie wpłaty na kwotę 98 zł). Dzwonie do "nowej generacji" i dostaje informację że u nich jest że wpłaciłem tylko 70 zł i mam napisać reklamacje a te 66 zl i tak muszę wpłacić bo jak nie to będzie postępowanie windykacyjne i komornik!!! Kilka dni później, wysyłam ksero wpłaty i piszę list w którym wyjaśniam cała sytuacje. Po kilkunastu dniach dostaje odpowiedz ze reklamacja nie może być uwzględniona! I opis kompletnie nie na temat, tłumaczący mi skąd na rachunku grudniowym wzięło się 98 zł (tylko ze ja dokładnie wiem skąd się to wzięło i nie neguje tej kwoty). Kolejny telefon do N i tam kobieta która odebrała nie ma pojęcia o co mi chodzi, mówi że wszystko jest w porządku, a jak mam nadpłatę to muszę napisać jeszcze jedną reklamację. Kilka dni później, tak też robię (w reklamacji proszę o obniżenie abonamentu za luty o 28 zł). W lutym dostaję normalnie rachunek, myślę jednak ze mieli za mało czasu na rozpatrzenie reklamacji. W lutym również dzwonie żeby sobie wybrać 3 pakiety które będę oglądał(promocja prezenty), pytam przy okazji o reklamację, kobieta mówi że JEST W TOKU. Dziś dostaję rachunek za marzec i również nie obniżony o 28 zł nadpłaty. Dzwonie do nich, odbiera ewidentnie pijany gość, język mu się plącze i mówi że żadnej reklamacji nie ma w systemie...
Każe pisać kolejną reklamacje...

Drugi przykład to bankructwo Patio TV. Kanał był w pakiecie style moda i muzyka. 1 marca zakończył nadawanie, według regulaminu N jest to powód do zerwania umowy bez kary. Na infolinii dezinformacja, jedni mówią że kanał "jeszcze dziś" powróci, inni mówią że kanał był FTA a to że należał do pakietu to nie ważne . Jeszcze inny konsultant mówi że to patio ma problemy i ich to nic nie obchodzi, żeby dzwonić do patio a nie do nich. Nosz ku**a, umowę podpisywałem z N a nie z Patio...

Tuner turbo to też maszynka do zawieszania. Z softem turbo (za który płacimy około 150 zł) są wielkie problemy a my jesteśmy tak jak by beta testerzy którzy jeszcze za to płacą. Tuner chodzi jak komputer z procesorem 486...zawiesza się, nie zawsze nagrywa tak jak powinien, a podczas nagrywania jakiejkolwiek audycji, wejście w Listę nagrań skutkuje czarnym obrazem na nagraniu. Niektórzy klienci którzy kupili soft turbo byli nim tak zniesmaczeni że chcieli powrócić do zwykłego softu, nawet kosztem tych 149 zl które musieli wydać. Oczywiście nie ma takiej możliwości. Były tez propozycje typu, zmiany grafiki na tą niebieską znaną ze zwykłego recordera z funkcjami Turbo, również nie było takiej możliwości tłumacząc sie tym że wtedy menu nie było by w 3D...Nie wiem czy N w ogóle wie co to jest 3d

Wiem że może brzmi to jak wylewanie żali na forum, ale chciałbym Was po prostu przestrzec.



Awatar użytkownika
Harti
Admin
Admin
Posty: 10235
Rejestracja: 11 lut 2009, 21:23
Lokalizacja: Rybnik (18.5E/50.1N)
Podziękował: 208 razy
Dostał Podziękowań: 745 razy
Kontakt:

Przestroga przed Telewizją N

#2

Post autor: Harti » 14 mar 2010, 15:50

UU ja muszę w tym miesiącu wyłączyć N-filmy bo kończy mi się sześć miesięcy promocji. Myślałem że wystarczy kliknąć w ICOK wyłącz ale coś czuję że to może nie wystarczyć. Może po prostu masz pecha, bo póki co, ja przez półtorej roku nie miałem z nimi problemów. :hmmm:


Anteny:
240cm 85.0*E---24.0*W (4 lnb:Ku/KuR/L, Ka,C-band)
120cm 93.5*E---30.0*W
180cm 31E,39E,42E, 45/46E,
multifocus e85 33E,28.0E,23,5E, 19,2E, 13E
125cm 1W, 4W
100cm 5E, 9E
Tunery
C+, GTMedia Combo, Octagon SX88+, Prof Rev7300......

Awatar użytkownika
jollyjoker
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 350
Rejestracja: 11 lut 2009, 23:56
Tuner: Unknown
Antena: SMW 0A-1600, Laminas 1,2m, Precision 3m
Konwerter: Inverto
Lokalizacja: Warszawa-Wola (Latitude: 52.2351° / Longitude: 20.9471°)
Podziękował: 1 razy
Dostał Podziękowań: 21 razy
Kontakt:

Przestroga przed Telewizją N

#3

Post autor: jollyjoker » 14 mar 2010, 16:14

Kolego Przemek,
Doskonale rozumiem Twoje rozgoryczenie telewizją "n". Miałem podobną sytuację. Po wkurzeniu się na "n" rozwiązałem umowę emailowo, więc naliczali mi jeszcze przez kolejne miesiące do czasu otrzymania rozwiązania umowy na piśmie. Przez kilka miesięcy nie ustosunkowali się do pisma dotyczącego rozwiązania umowy i trybu zwrotu dekodera. Jedynie przesłali mi pismo straszące mnie zgłoszeniem na krajową listę dłużników. Do dziś nie otrzymałem wyjaśnień na moje pisma. Wg mnie to banda najzwyklejszych krakowsko-warszawskich dziadów.

Żeby nakreślić na czym polega problem podaję fragmenty pisma do "n" z dnia 3. grudnia 2009 r.:

Biuro Obsługi Klienta - Telewizja Nowej Generacji „n”
ITI Neovision Sp. z o.o.
ul. Josepha Conrada 37
31-357 Kraków

Dotyczy: Reklamacja i odpowiedź na pismo „Nota obciążeniowa nr NB/12455/0910/O / Oryginał”

Nr abonenta: 34578817
Nr umowy: 34578860

Szanowni Państwo,

W związku z pismem „Nota obciążeniowa nr NB/12455/0910/O / Oryginał” z datą wystawienia na dzień 29.10.2009 r., które fizycznie doręczone zostało za pośrednictwem Poczty Polskiej w dniu 23. listopada 2009 r. informuję następująco:

1) Zaległe płatności za usługi świadczone przez ITI Neovision wynikające z trybu rozwiązania umowy abonenckiej:

a) Opłaty abonamentowe:
W odniesieniu do korespondencji e-mailowej od Państwa z dnia 26. czerwca 2009 r., nr referencyjny [THREAD ID:1-YZE004], pod którą podpisała się p. Aleksandra Biskup (Konsultant ds. Korespondencji i Reklamacji), dotyczącej wyjaśnień odnośnie trybu rozwiązania umowy abonenckiej z powołaniem się wyżej wymienionej osoby na Rozdział XII, punkt 3 Regulaminu Świadczenia Usług, zmuszony jestem zaakceptować podane warunki w nim warunki i w związku z tym zobowiązuję się do uiszczenia przelewem zaległości jeszcze za maj 2009 r. i czerwiec 2009 r. w kwotach po 38,00 zł miesięcznie, co daje łącznie kwotę 76,00 zł, ujętą również na fakturze FV/6000/0906/P.

b) Opłata z tytułu BEZPŁATNEJ promocji „Prezent – HBO dla abonentów”:
28. września 2008 r. telefonicznie zaproponowali mi Państwo usługę promocyjną pod nazwą „Prezent – HBO dla abonentów” obowiązującą bezpłatnie przez okres 3 miesięcy licząc od daty jej aktywacji. Aktywację usługi potwierdzili Państwo pismem z dnia 14. października 2008 r. załączając Warunki Promocji „Prezent – HBO dla abonentów”. Wyżej wymienioną, bezpłatną usługę promocyjną anulowałem w dniu 25. listopada 2008 r. kontaktując się emailowo z Biurem Obsługi Klienta oraz zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale III. Rezygnacja z Promocji dokumentu Warunki Promocji. Po anulowaniu usługi, zaczęli mi Państwo na kolejnych fakturach tj. począwszy od grudnia 2008 r. doliczać kwotę 2,50 zł (FV/6512/0812/P). 12 stycznia 2009 r. poprosiłem o wyjaśnienie kwot widniejących na fakturze FV/6512/0812/P – nie uzyskałem odpowiedzi. W korespondencji e-mailowej do Państwa z dnia 23. czerwca 2009 r. poprosiłem o zaprzestanie naliczania mi (wg mnie bezpodstawne) wyżej wymienionej kwoty. W korespondencji e-mailowej od Państwa z dnia 26. czerwca 2009 r. nie udzielono mi odpowiedzi jaka jest podstawa do naliczania wyżej wymienionej kwoty.

Z związku z powyższym, uprzejmie proszę o informacje z jakiego tytułu żądają Państwo płatności za BEZPŁATNĄ usługę promocyjną.

2) Rozwiązanie umowy oraz żądanie opłaty za dekoder w kwocie 1000 zł
W dniu 12. stycznia 2009 r. na adres e-mailowy nkontakt@n.pl Biura Obsługi Klienta wysłałem wiadomość dotyczącą rozwiązania umowy abonenckiej nr 34578860. W treści tej wiadomości poprosiłem również o wskazanie adresu, na który należy odesłać dekoder o numerach wskazanych w umowie abonenckiej. Jako, iż zgodnie z postanowieniami Regulaminu Świadczenia Usług, wypowiedzenie złożone w tym trybie okazało się nieważne, to pod koniec lutego 2009 r. przesłałem pismo rezygnacyjne, wpłynięcie którego na dzień 3. marca 2009 r. potwierdziła p. Aleksandra Biskup (Konsultant ds. Korespondencji i Reklamacji) w odpowiedzi e-mailowej udzielonej mi dnia 26. czerwca 2009 r. To pismo rezygnacyjne także zawierało zapytanie odnośnie procedury zwrotu dekodera. W korespondencji e-mailowej do Państwa z dnia 23. czerwca 2009 r. po raz kolejny poprosiłem o poinformowanie o procedurze zwrotu dekodera, podkreślając, że dotychczas nie ustosunkowali się Państwo do moich zapytań.

Pragnę podkreślić, że:
- kilkakrotnie pytałem o procedurę zwrotu dekodera nie uzyskując przy tym rzeczowej odpowiedzi, jako, że zapisy podane w Rozdziale VIII Regulaminu Świadczenia Usług, poza 14-dniowym terminem zwrotu, nie precyzują trybu i miejsca zwrotu urządzenia oraz nie określają odpowiedzialności za szkody powstałe podczas zwrotu urządzenia jako przesyłki pocztowej,
- w przeciwieństwie do Państwa stwierdzenia „Kara za zagubienie dekodera” podanego w piśmie „Nota obciążeniowa nr NB/12455/0910/O / Oryginał”, informuję, że nadal jestem w posiadaniu rzeczonego dekodera o numerze nbox BSKA15642014239E3 z kartą dekodującą, zasilacza sieciowego i pilota zdalnego sterowania. Nie uległo więc ono zagubieniu, a Państwa implikujące stwierdzenie mija się z prawdą, nie mówiąc już o obraźliwości. Postaram się zatem udawać, że było to tylko niedociągnięcie z Państwa strony wynikające z przeoczenia w rzeczowej obsłudze klienta.
- nie zgadzam się na ponoszenie jakichkolwiek opłat dodatkowych cennikowych lub niecennikowych z tytułu nieterminowego zwrotu dekodera, gdyż w tej sytuacji wina przekroczenia terminu definitywnie nie leży po mojej stronie.

W związku z powyższym, uprzejmie proszę o rzeczowe informacje na zapytanie odnośnie procedury zwrotu dekodera i wyżej wymienionych akcesoriów.

Jestem głęboko przekonany, iż tym razem uda mi się uzyskać od Państwa rzeczowe i wyczerpujące odpowiedzi na postawione pytania oraz, że uda się nam rozwiązać powstałe nieporozumienie bez konieczności zwracania się o pomoc do organów nadrzędnych w stosunku do Państwa tj. Urzędu Regulacji Komunikacji oraz Urzędu Komunikacji Elektronicznej, czy też uciekania się do wstępowania na drogę sądową.

Z poważaniem,

XXXXX XXXXXXXXX

Załączniki:
1) Umowa abonencka 34578860
2) Zestawienie faktur i płatności na rzecz ITI Neovision za lata 2006 - 2009
3) Regulamin świadczenia usług
4) Prezent HBO – warunki promocji
5) Korespondencja x 5

Kopia niniejszej wiadomości skierowana zostaje również elektronicznie do:
1) Rzecznika Praw Konsumenta miasta st. Warszawy (Senatorska 27, 00-099 Warszawa)
2) Federacji Konsumentów w Warszawie (Al. Stanów Zjednoczonych 53, O4-028 Warszawa)
celem monitoringu zaistniałej sytuacji.



... i co? I cisza. Nikt się nie odezwał.


<< Wolność, która przychodzi z nieba - Freedom that comes from the skies - Die Freiheit, die vom Himmel kommt - La liberté qui vient du ciel - La libertad que viene del cielo - De vrijheid die uit de hemel komt >>

Awatar użytkownika
Jacek
Ekspert
Ekspert
Posty: 1918
Rejestracja: 11 lut 2009, 21:54
Tuner: DM800
Antena: Mabo120PM
Konwerter: Invacom
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 25 razy
Dostał Podziękowań: 80 razy
Kontakt:

Przestroga przed Telewizją N

#4

Post autor: Jacek » 16 mar 2010, 11:38

Sama nazwa "TELEWIZJA NOWEJ GENERACJI" to nie wszystko :judge: :judge: :judge:

i tak ich nie lubię :thumbsup:


''Gdy gazela budzi się o poranku wie, że musi biegać szybciej niż najszybszy lew, inaczej zostanie pożarta...
Gdy rano budzi się lew - już wie, że musi biec szybciej niż najwolniejsza gazela, bo zdechnie z głodu...
Nieważne czy jesteś gazelą, czy lwem od rana musisz zapierdalać..."
PODOBNO:
(Muhammad bin Raschid Al Maktum, szejk Dubaju.)

Awatar użytkownika
Artur
Ekspert
Ekspert
Posty: 1708
Rejestracja: 14 kwie 2009, 0:26
Lokalizacja: N52°1/E21°2
Podziękował: 19 razy
Dostał Podziękowań: 53 razy

Przestroga przed Telewizją N

#5

Post autor: Artur » 16 mar 2010, 12:45

I ja mam nie najlepsze wspomnienia. :slap:
Hasło Cyfrowa jakość obrazu już uległa degradacji, spróbowali wymyślić nowy slogan na który złapią naiwnych.
Najbardziej mnie cieszy, to realny fakt widoczny po przyroście liczby abonentów tej platformy, że w naszym kraju analfabetyzm w telewizji cyfrowej jest już praktycznie za nami.
:grin:


Żniniewicz PM -200cm. - Ku
Żniniewicz PM -180cm. - C
Laminas PM -120cm. - Ku

ODPOWIEDZ

Wróć do „n telewizja nowej generacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości