Serwisowanie uszkodzonych boxów TNK HD
- Pilot
- Ekspert
- Posty: 1076
- Rejestracja: 14 wrz 2009, 9:27
- Tuner: FX+nbox+inne
- Podziękował: 1 razy
- Dostał Podziękowań: 5 razy
Serwisowanie uszkodzonych boxów TNK HD
Od 01-06-2011 obsługą serwisową dekoderów nbox hdtv 5800S zajmuje się wyłącznie firma SKYMAX Polska Sp. z o.o. Proszę nie zwracać się już do serwisu Fresh Mobile Concepts, ponieważ wszystkie przesyłki przesłane do FMC będą zwracane do nadawcy.
W przypadku usterki dekodera ITI-2850 ST lub karty klient powinien:
- skontaktować się z serwisem ADB pod nr tel. (068) 45 15 0 15 (dostępny w godzinach 9-17), podczas rozmowy zostanie nadany numer naprawy, czyli RMA
- wysyłać do Autoryzowanego Serwisu sprzęt (cały zestaw: dekoder, zasilacz, karta, pilot oraz dowód zakupu) nadając przesyłce numer RMA (Urządzenia przesyłane bez numeru RMA będą odsyłane do Nabywcy bez rozpatrzenia, na koszt Nabywcy)
- czas naprawy wynosi 7 dni roboczych (od momentu dostarczenia do serwisu przesyłki)
- Konto Klienta zostaje doładowane w przypadku uzasadnionej reklamacji o czas pozostawania w serwisie i zryczałtowany koszt transportu w wysokości 20zł
UWAGA! W przypadku bezzasadnej reklamacji Nabywca ponosi całkowity koszt diagnostyki oraz koszty wysyłki sprawnego towaru do Nabywcy. W takich przypadkach towar odsyłany będzie za pobraniem wraz z rachunkiem (fakturą VAT) za usługę diagnostyki i przesyłki. Gwarancja nie obejmuje napraw i wymiany obudowy dekodera.
W przypadku uszkodzenia dekodera nbox hdtv ITI-2850ST, serwisem zajmuje się firma ADB. Rejestracja zgłoszenia serwisowego odbywać się będzie za pośrednictwem strony http://www.skymax.pl/serwis (strona dostępna od 1.06.2011). Klient obligatoryjnie MUSI dokonać rejestracji na powyższej stronie przed wysyłką boxa do serwisu. Uszkodzone dekodery po rejestracji powinny trafić na adres:
SKYMAX Polska Sp. z o.o.
53-601 Wrocław
Ul. Tęczowa 83
Z dopiskiem: SERWIS ITI 5800S
Uszkodzony dekoder Klient odsyła na swój koszt. W przypadku potwierdzonej usterki zwrot sprzętu odbywa się na koszt ITI. Tak jak dotychczas , w przypadku usterki konto Klienta doładowane zostaje o koszty transportu i czas pozostawania boxa w serwisie. W chwili obecnej, na stronie serwisu nie działa funkcja śledzenia statusu zgłoszenia serwisowego . Zostanie ona uruchomiona w ciągu najbliższych tygodni. Do tego czasu, wszelkie zapytania dotyczące realizowanego zgłoszenia dostępne są drogą mailową (adres do korespondencji - serwis@skymax.pl).
WAŻNE! W przypadku problemów z dekoderem, w pierwszej kolejności należy wyeliminować tzw. usterki pozorne (poprzez kontakt z infolinią TNK HD zweryfikowane zostaną takie kwestie jak: brak aktywacji, niezgodność numerów boxa/Conax, błędne ustawienia anteny etc..). W przypadku, gdy pomimo weryfikacji i zastosowania resetu do ustawień fabrycznych box nadal nie działa poprawnie, wówczas należy zwrócić się do serwisu.
nhdtv.pl
W przypadku usterki dekodera ITI-2850 ST lub karty klient powinien:
- skontaktować się z serwisem ADB pod nr tel. (068) 45 15 0 15 (dostępny w godzinach 9-17), podczas rozmowy zostanie nadany numer naprawy, czyli RMA
- wysyłać do Autoryzowanego Serwisu sprzęt (cały zestaw: dekoder, zasilacz, karta, pilot oraz dowód zakupu) nadając przesyłce numer RMA (Urządzenia przesyłane bez numeru RMA będą odsyłane do Nabywcy bez rozpatrzenia, na koszt Nabywcy)
- czas naprawy wynosi 7 dni roboczych (od momentu dostarczenia do serwisu przesyłki)
- Konto Klienta zostaje doładowane w przypadku uzasadnionej reklamacji o czas pozostawania w serwisie i zryczałtowany koszt transportu w wysokości 20zł
UWAGA! W przypadku bezzasadnej reklamacji Nabywca ponosi całkowity koszt diagnostyki oraz koszty wysyłki sprawnego towaru do Nabywcy. W takich przypadkach towar odsyłany będzie za pobraniem wraz z rachunkiem (fakturą VAT) za usługę diagnostyki i przesyłki. Gwarancja nie obejmuje napraw i wymiany obudowy dekodera.
W przypadku uszkodzenia dekodera nbox hdtv ITI-2850ST, serwisem zajmuje się firma ADB. Rejestracja zgłoszenia serwisowego odbywać się będzie za pośrednictwem strony http://www.skymax.pl/serwis (strona dostępna od 1.06.2011). Klient obligatoryjnie MUSI dokonać rejestracji na powyższej stronie przed wysyłką boxa do serwisu. Uszkodzone dekodery po rejestracji powinny trafić na adres:
SKYMAX Polska Sp. z o.o.
53-601 Wrocław
Ul. Tęczowa 83
Z dopiskiem: SERWIS ITI 5800S
Uszkodzony dekoder Klient odsyła na swój koszt. W przypadku potwierdzonej usterki zwrot sprzętu odbywa się na koszt ITI. Tak jak dotychczas , w przypadku usterki konto Klienta doładowane zostaje o koszty transportu i czas pozostawania boxa w serwisie. W chwili obecnej, na stronie serwisu nie działa funkcja śledzenia statusu zgłoszenia serwisowego . Zostanie ona uruchomiona w ciągu najbliższych tygodni. Do tego czasu, wszelkie zapytania dotyczące realizowanego zgłoszenia dostępne są drogą mailową (adres do korespondencji - serwis@skymax.pl).
WAŻNE! W przypadku problemów z dekoderem, w pierwszej kolejności należy wyeliminować tzw. usterki pozorne (poprzez kontakt z infolinią TNK HD zweryfikowane zostaną takie kwestie jak: brak aktywacji, niezgodność numerów boxa/Conax, błędne ustawienia anteny etc..). W przypadku, gdy pomimo weryfikacji i zastosowania resetu do ustawień fabrycznych box nadal nie działa poprawnie, wówczas należy zwrócić się do serwisu.
nhdtv.pl
- Jacek
- Ekspert
- Posty: 1918
- Rejestracja: 11 lut 2009, 21:54
- Tuner: DM800
- Antena: Mabo120PM
- Konwerter: Invacom
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 25 razy
- Dostał Podziękowań: 80 razy
- Kontakt:
Serwisowanie uszkodzonych boxów TNK HD
Super sprawa .Uszkodzony dekoder Klient odsyła na swój koszt.
Jak będą naprawiać tak jak produkowali swoje odbiorniki - to długo te odbiorniki nie pociągnąOd 01-06-2011 obsługą serwisową dekoderów nbox hdtv 5800S zajmuje się wyłącznie firma SKYMAX Polska Sp. z o.o.
''Gdy gazela budzi się o poranku wie, że musi biegać szybciej niż najszybszy lew, inaczej zostanie pożarta...
Gdy rano budzi się lew - już wie, że musi biec szybciej niż najwolniejsza gazela, bo zdechnie z głodu...
Nieważne czy jesteś gazelą, czy lwem od rana musisz zapierdalać..."
PODOBNO:
(Muhammad bin Raschid Al Maktum, szejk Dubaju.)
Gdy rano budzi się lew - już wie, że musi biec szybciej niż najwolniejsza gazela, bo zdechnie z głodu...
Nieważne czy jesteś gazelą, czy lwem od rana musisz zapierdalać..."
PODOBNO:
(Muhammad bin Raschid Al Maktum, szejk Dubaju.)
- lareq
- Stały bywalec
- Posty: 369
- Rejestracja: 04 lut 2011, 1:43
- Tuner: octagon1008/1018/1028 i wiele innych
- Antena: biała :D
- Konwerter: jeszcze wisi
- Lokalizacja: Suwŏn
- Podziękował: 0
- Dostał Podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Serwisowanie uszkodzonych boxów TNK HD
Jacek, ale w czym problem ?
kupujesz go za śmieszne pieniądze, więc nei dziw się, że nie chcą dopłacać.
Zresztą większość produktów jest tak właśnei serwisowanych.
kupujesz go za śmieszne pieniądze, więc nei dziw się, że nie chcą dopłacać.
Zresztą większość produktów jest tak właśnei serwisowanych.
octagon1008/1018/1028
cuberevo/3000HD/250HD/100HD
Dreambox 8k
cuberevo/3000HD/250HD/100HD
Dreambox 8k
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości