Bardzo słaba sprzedaż PPV walki Gołota-Saleta?
: 23 lut 2013, 8:03
Pojawiają się pierwsze, nieoficjalne dane dotyczące sprzedaży dostępu do gali Polsat Boxing Night: Gołota - Saleta, która za pośrednictwem telewizji będzie dostępna wyłącznie w systemie PPV w cenie 40 złotych. Czy Polsat straci na walce?
W sobotę (23 lutego 2013 oku) w płatnym systemie PPV Cyfrowego Polsatu i ipla widzowie będą mogli zobaczyć galę Polsat Boxing Night z walką Gołota - Saleta. By obejrzeć galę z ośmioma zaplanowanymi walkami widzowie muszą wydać 40 złotych. Walka miała być wielki hitem sportowym. Czy będzie sukces?
Pod koniec stycznia 2013 roku Marian Kmita, szef ds. sportu w Polsacie, na łamach tygodnika Polityka informował: "żeby inwestycja się nam zwróciła, musimy mieć 100 tys. klientów". Na razie wiele wskazuje, że Grupa Polsat na walce Gołota - Saleta nie zarobi.
Wprawdzie Grupa Polsat nie zdradza informacji dotyczących sprzedaży PPV. Jednak Jacek Adamczyk, dziennikarz Orange Sport, poinformował na Twitterze: "Ptaszki ćwierkają, że na razie sprzedano 3 tys. PPV na walkę Gołota - Saleta. Teraz ma nadejść fala smsów. Będzie pierwsze w Polsce tsunami? Myślałem że będzie więcej, nikogo nie obrażając"
Oczywiście są to dane nieoficjalne. Jednak nie zaskakują, bo w Polsce PPV nie cieszy się dużą popularnością. Od samego początku płacenie 40 złotych za telewizyjną transmisję walki pięściarzy, którzy swoją świetność mają za sobą, jest mocno krytykowane przez kibiców w internecie. Dodatkowo gala będzie miała ograniczoną dostępność do platformy Cyfrowego Polsatu oraz Ipla.TV (brak dostępu m.in. za pośrednictwem sieci kablowych). Miejmy nadzieję, że Grupa Polsat wkrótce "pochwali" się oficjalnymi wynikami sprzedaży PPV.
źródło: Cyfrowy Polsat PPV
W sobotę (23 lutego 2013 oku) w płatnym systemie PPV Cyfrowego Polsatu i ipla widzowie będą mogli zobaczyć galę Polsat Boxing Night z walką Gołota - Saleta. By obejrzeć galę z ośmioma zaplanowanymi walkami widzowie muszą wydać 40 złotych. Walka miała być wielki hitem sportowym. Czy będzie sukces?
Pod koniec stycznia 2013 roku Marian Kmita, szef ds. sportu w Polsacie, na łamach tygodnika Polityka informował: "żeby inwestycja się nam zwróciła, musimy mieć 100 tys. klientów". Na razie wiele wskazuje, że Grupa Polsat na walce Gołota - Saleta nie zarobi.
Wprawdzie Grupa Polsat nie zdradza informacji dotyczących sprzedaży PPV. Jednak Jacek Adamczyk, dziennikarz Orange Sport, poinformował na Twitterze: "Ptaszki ćwierkają, że na razie sprzedano 3 tys. PPV na walkę Gołota - Saleta. Teraz ma nadejść fala smsów. Będzie pierwsze w Polsce tsunami? Myślałem że będzie więcej, nikogo nie obrażając"
Oczywiście są to dane nieoficjalne. Jednak nie zaskakują, bo w Polsce PPV nie cieszy się dużą popularnością. Od samego początku płacenie 40 złotych za telewizyjną transmisję walki pięściarzy, którzy swoją świetność mają za sobą, jest mocno krytykowane przez kibiców w internecie. Dodatkowo gala będzie miała ograniczoną dostępność do platformy Cyfrowego Polsatu oraz Ipla.TV (brak dostępu m.in. za pośrednictwem sieci kablowych). Miejmy nadzieję, że Grupa Polsat wkrótce "pochwali" się oficjalnymi wynikami sprzedaży PPV.
źródło: Cyfrowy Polsat PPV