Ak si kartu kupoval v SORTECU, platil si im aj na nejaký TV balík?Maximus Magnus pisze: ↑28 sty 2021, 12:04Witam. Mam kartę opłaconą do lutego b.r. Czy przez tę stronę https://moj.antik.sk mogę opłacić na rok czasu pakiet Pre zaciatok? Czy są jakieś bonusy za takie doładowanie i czy można zapłacić przez tę stronę kartą płatniczą Visa PKO.BP?
Kartę kupiłem opłacona na 6 m-cy z bonusem na kolejne 6 m-cy w tym sklepie https://www.sortec.sk/ , ale niestety po założeniu konta na https://moj.antik.sk/ nie mam jej w moich kartach. Po weryfikacji karty przez https://antiksat.sk/en/ pokazuje się info, że karta nie jest zarejestrowana. Czy mogę ją zarejestrować z danymi PL? Pozdrawiam.
Ak áno, aký balík si si predplatil?
Máš o tom aj doklad?
Ak máš kupenú kartu a rovnako tak máš aj u nich zaplatené nejaké predplatné TV balíka, v takom prípade by oni mali všetko doriešiť za teba a to:
1. Registráciu - vytvorenie konta na tvoje meno
2. Predplatenie balíka podľa toho, koľko a za aký TV balík si im zaplatil
3. aktivácia karty na toto tvoje konto/registráciu.
Ak sa tak stane a pri registrácií použijú nejakú tvoju mailovú adresu, tak na mail ti príde zmluva o poskytovaní služby Antik SAT.
Zároveň na mail ti pridu aj prihalsovacie údaje do Zákazníckej zóny (www.moj.antik.sk), kde sa prihlásiš loginom (tvoj mail) a heslom.
Tam budeš následne môcť vidieť aký balík a na ako dlho máš predplatený a zároveň tam uvidíš aj SN svojej karty.
Čo sa týka následného objednávania TV balíkov, toto môžeš robiť ONLINE/platbou kartou buď priamo cez web www.antiksat.sk, alebo aj cez svoju Zákaznícku zónu (moj.antik.sk).
Ak by ti ale registráciu nespravili a ani neaktivovali TV balík, určite sa im ozvi.
je to ich povinnosť, ak si naozaj za to zaplatil a máš o tom doklad.
Ak más zakúpenú len kartu (bez predplateného TV balíka), postupuj potom takto:
1. Choď na web www.antiksat.sk
2. Vyber si požadovaný TV balík (zákazník bez Antik Internetu) a daj ho do košíka
3. Otvor si košík a pokračuj podľa inštrukcii
4. v jednom kroku bude od teba vyžadovať zadať (zákaznícky kľúč, alebo e-mail, alebo číslo karty) - tu v tvojom prípade uveď svoj mail.
5. Ak systém rozozná, že tvoja mailová adresa ešte nie je registrovaná, ponúkne ti registráciu, ktorú treba komplet vyplniť.
6. pokračuješ na spôsob platby
7. Uhradíš platbu.
Registrácia Zákazníka musí byť vedená na adresu Slovenskej Republiky - pokojne si vymysli mesto - Antik to nekontroluje.
ostatné informácie (okrem adresy) zadaj skutočné (meno, priezvisko, telefon, mail, ...)
Až platba balíka prebehne úspešne, tak všetko sa ti prakticky do 5 min. spustí.
Rovnako ti príde e-mail so zmluvou a prihlasovacími údajmi do ZZ (moj.antik.sk).
- tu ti ale bude potrebné zaregistrovať kartu k účtu/kontu.
- Keďže reg. karty ešte nie je možná ONLINE - napíšeš mail na www.antiksat.sk a tam uvedieš len, že si chceš zaregistrovať svoju kartu k svojmu kontu. Do mailu uvedieš svoj zákaznícky kľúč, ktorý nájdeš na zmluve alebo vo svojej Zákazníckej zóne a taktiež uvedieš aj SN karty, ktorú ti majú zaregistrovať.
počkáš už len na ich potvrdenie, že sa tak stalo a všetko je hotové.