Kabelio
-
- nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 01 cze 2022, 8:13
- Tuner: C+
- Antena: 80cm
- Konwerter: single
- Podziękował: 0
- Dostał Podziękowań: 0
Kabelio
Ehh kupiłem na Amazonie, wczoraj doszła i problem ahh facet w ciula poleciał bo karty nie da się aktywować
"Diese Kartennummer wurde bereits aktiviert. Wenn Sie den Zugang für diese Kartennummer verlängern möchten, loggen Sie sich bitte in Ihrem Kabelio Konto ein."
"Diese Kartennummer wurde bereits aktiviert. Wenn Sie den Zugang für diese Kartennummer verlängern möchten, loggen Sie sich bitte in Ihrem Kabelio Konto ein."
-
- Ekspert
- Posty: 745
- Rejestracja: 18 paź 2016, 19:33
- Tuner: VU+
- Antena: Famaval90
- Konwerter: Inverto
- Podziękował: 21 razy
- Dostał Podziękowań: 90 razy
Kabelio
facet w ciula poleciał bo karty nie da się aktywować

no bo masz ją aktywowaną

Ten numer karty został już aktywowany. Jeśli chcesz rozszerzyć dostęp dla tego numeru karty, zaloguj się na swoje konto Kabelio
-
- nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 01 cze 2022, 8:13
- Tuner: C+
- Antena: 80cm
- Konwerter: single
- Podziękował: 0
- Dostał Podziękowań: 0
Kabelio
No tak ale ja nie dostałem żadnych danych do logowania jak kupowałem moduł.
Samo tv działa, wsadziłem. Moduł do tv i kanały chodzą, ale. Problem że nie wiem nawet do kiedy
Samo tv działa, wsadziłem. Moduł do tv i kanały chodzą, ale. Problem że nie wiem nawet do kiedy
-
- Ekspert
- Posty: 745
- Rejestracja: 18 paź 2016, 19:33
- Tuner: VU+
- Antena: Famaval90
- Konwerter: Inverto
- Podziękował: 21 razy
- Dostał Podziękowań: 90 razy
Kabelio
napisz do sprzedającego i zapytaj czy miał dostępProblem że nie wiem nawet do kiedy
albo spróbuj utworzyć takie wg.danych karty

to dalej nie rozumiem tego wpisuSamo tv działa

jak ci działafacet w ciula poleciał

-
- nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 01 cze 2022, 8:13
- Tuner: C+
- Antena: 80cm
- Konwerter: single
- Podziękował: 0
- Dostał Podziękowań: 0
Kabelio
Chodzi o to że jak wsadziłem moduł do tv to obraz się pojawił i moduł dekoduje, ale w żaden sposób nie mogę się zalogować ani zarejestrować na stronie kabelio aby sprawdzić do kiedy będzie działać i ewentualnie wykupić a dłużej subskrypcję
-
- Przyjaciel Forum
- Posty: 712
- Rejestracja: 05 lip 2019, 22:19
- Tuner: Vu Ultimo 4K
- Antena: wiele
- Konwerter: wiele
- Podziękował: 9 razy
- Dostał Podziękowań: 95 razy
Kabelio
Wychodzi na to że sprzedający zarejestrował - aktywował ten zestaw na jakieś dane. Musisz pisać do sprzedającego o dane do logowania do konta Kabelio.
Nic więcej nie zrobisz. Nawet nie doładujesz zestawu na następny okres.
Rozumiem że na tej stronie próbowałeś aktywować - rejestrować kartę:
https://www.kabelio.ch/en/mein-kabelio-konto/
i masz taki właśnie komunikat jak wyżej.

Niby jest opcja doładowania przez kupon - kod po podaniu numeru karty na tej stronie:
https://www.kabelio.ch/en/redeem-voucher/
tylko pytanie jak to działa bo ja nie wiem

Lepiej mieć dostęp do konta Kabelio bezpośrednio na ich stronie:
https://www.kabelio.ch/en/mein-kabelio-konto/
-
- nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 01 cze 2022, 8:13
- Tuner: C+
- Antena: 80cm
- Konwerter: single
- Podziękował: 0
- Dostał Podziękowań: 0
Kabelio
udało mi się w końcu ogarnąć temat ze zmianą rejestracji na mnie, po zalogowaniu się mam następujące daty
Ihr Zugang endet am 17.09.2022 01:59
Ihr Zugang endete am 21.06.2022 15:59
Ihr Zugang endet am 17.09.2022 01:59
Ihr Zugang endete am 21.06.2022 15:59
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości